Profilul companiei
Povestea TEHNOTERM Grup
Pasi de început, cu stângăcii şi ezitări, dar plini de voinţa de a reuşi, marcaţi de încercări de conturare a unui drum durabil, de sine statator. Am inceput cu o echipă formată din 9 oameni, care, încet-încet, a început să crească spre 15-16 oameni la finalul lui 2004. Desigur, la acest început un factor de echilibru, de suport moral şi material l-a avut firma mamă, DD Promoterm.
Am încercat, şi în mare parte am reuşit, să ne construim un nume şi mai ales un drum propriu, care în final a ajuns să fie respectat chiar şi de către concurență. Am semnat din ce în ce mai multe contracte cu parteneri, putem spune, strategici, parteneri cu care colaborăm şi în ziua de azi, a căror nume îi puteţi regăsi în secțiunea Referinţe a acestui website.
În 2009, la început de criză economică și financiară, Tehnoterm Grup angajat noi tehnicieni în diferite locaţii din ţară: Cluj, Craiova, Braşov, având de acum acoperirea națională cu servicii tehnice integrate pentru sisteme H.V.A.C., am reuşit să preluăm în service clienţi mari, importanți, ceea ce a contribuit substanțial la obiectivul nostru de a obține predictibilitate și stabilitate a veniturilor Tehnoterm Grup. Perioada 2009-2010 a fost, cum se știe, una de profundă criză economică şi financiară, criză care nu putea să nu ne afecteze şi pe noi, având în vedere că Tehnoterm Grup a activat și activează pe o piață strâns legată de investiţii şi construcţii. Cu toate acestea, echipa de ingineri şi tehnicieni ai Tehnoterm Grup a rămas în proporţie de 95% aceeaşi la finalul lui 2010, reușind astfel să ne consolidăm relațiile cu clienții noștri. Ne place cuvântul « sinergie » care credem că definește în mare măsură coeziunea de care a dat dovadă echipa Tehnoterm Grup în toată această perioadă turbulentă de criză, atunci când se verifică cu adevărat soliditatea unei organizaţii.
Ne-am consolidat echipa și, ceea ce este la fel de important, ne-am consolidat relațiile cu clienții strategici. Ca și o unică cifră, informativă, putem spune că Tehnoterm Grup a gestionat în 2012 un număr de 915 clienți, cu valori ale facturilor cuprinse între 24 Lei si 200.000 Lei. O fi ușor, o fi greu? Vă lăsăm pe dumneavoastră să apreciați, noi doar atât spunem că suntem bucuroși să oferim servici de calitate, indiferent de valoare facturii. Astfel, ne-am asigurat stabilitate si autonomie financiară, ceea ce într-o perioadă de criză și post-criză poate fi apreciată drept o mare performanță pentru noi şi o importantă certitudine pentru clienții noștri. Ne-ar place să avem un glob de cristal să putem prevedea viitorul, ceea ce din păcate nu putem, dar, în schimb, suntem siguri că nu ne vom abate de la valorile nostre: receptivitate, competenţă, promptitudine, integritate.